
යුගයේ සෙල්ලම විවේචනය කිරීම කිරුළුකෝලයේ අරමුණයි
ශ්යාමා සමරසිංහ දිණමිණ, විශේෂාංග 2025 අගෝස්තු 21 බ්රහස්පතින්දා ඡායාරූප – වාසිත පටබැඳි “සෙල්ෆි කියන්නෙ ඔළුවට වෙඩි තියා ගන්න පුහුණුවක් නේ ද ?” මේ පැදි පෙළේ
ශ්යාමා සමරසිංහ දිණමිණ, විශේෂාංග 2025 අගෝස්තු 21 බ්රහස්පතින්දා ඡායාරූප – වාසිත පටබැඳි “සෙල්ෆි කියන්නෙ ඔළුවට වෙඩි තියා ගන්න පුහුණුවක් නේ ද ?” මේ පැදි පෙළේ
2025-08-09 දින ගම්පහ ආසියානු සාහිත්ය නිවහනේ දී මහාචාර්ය ලියනගේ අමරකීර්ති මහතාගේ “සෙවණැල්ල වී පවතිමි” සහ “මහ සිහිනයක මිහිරි කරදර” සහ අනෙකුත් කෘති පිළිබඳ මවිසින් කළ
(කොළඹ විශ්ව විද්යාලයේ කළමනාකරණ පීටයේ 2025-04-30 වන දින පැවැත් වූ “විචාර සංවාද” වැට සටහනේ දී මා විසින් මෙකී කිවිදියන් පිළිබඳ කළ කථාව ඇසුරිනි) කාව්ය අවශ්යයෙන් ම භාෂාත්මක දෙයක්
අපරැක්කේ සිරිසුධම්ම හිමි විසින් රචිත “මොහොතින් මොහොත සිඹිමි” නම් කෙටි කාව්ය සංග්රහ (සරසවි ප්රකාශනයකි) ඇසුරු කරමින් ලියූ මෙනෙහෙි කිරීමකි. වැඩ ඇරී ගෙදර එන්න කෙටි මඟ
ළහිරු කරුණාරත්න සහ තරින්ද්ර ගලහේන යන කවියන්ගේ කවි මඟින් පිළිබිඹු වන නව්යත්වය
සසංක පෙරේරා කවියෙක් ලෙස අප්රකට වුවත් මානව විද්යාඥයෙක් ලෙස ලෝ ප්රකට ය. මෑතක දී ඔහුට ඉන්දියාවේ දකුණු ආසියාතික විශ්වි විද්යාලයෙන් (SAU) ඉල්ලා අස්වීමට සිදු වීම විශ්ව
මේ රචනය ආරම්භ කරන විට ම මට මතකයට නැගෙන්නේ කැප්රියෝ රඟන සුප්රසිද්ධ Catch me if you can සිනමා පටයයි. එහි කථානයකයා අල්ලා ගැනීමට ඉතා ම
(2024-12-03 වන දින කොළඹ විශ්වවිද්යාලයීය කළමනාකරණ සහ මූල්ය පීඨයේ පැවැත් වූ ‘විචාර සංවාද 15’ වැඩසටහනේ දී පද්මිණි ශ්රියාලතා සහ චින්තරක සමන් හේරත්ගේ කාව්ය සංග්රහ පිළිබඳ
යථාර්ථය යනු අරුත් සහගත මෙන් ම අවුල් සහගත වියමනකි; ඒ අරුත් ඒ අවුලෙන් ගලවා ගන්නී කිවිදිය යි. කාව්ය පිළිබඳ කථිකාව සමාජ මාධ්යවල නොමඟ යන බවක්
නිවුන්හැල්ල නමැති කාව්යමය පැවැත්ම වෙත : නොනිමි මිණි කාව්ය පිළිබඳ හයිඩෙගරියානු කියවීමක් කාව්යත් එක්ක අත්යන්තයෙන් බැදුණු ආත්මීයත්වයක් ඇති නිවුන්හැල්ල කවියත් සමඟ කොනදේසි විරහිතව නිරන්තරයෙන් වෙහෙස